Monday 15 July 2013

BIOZONE FOOD PURIFIER


Biozone Food Purifier - 

Be Healthy For Your Love One

Have you ever think about your food intake everyday? Does it safe for your body and health? Does it free from toxin and chemicals?

As everybody knows, our daily life memang terlalu terdedah dengan pencemaran alam sekitar. Pencemaran udara, pencemaran air dan macam-macam lagi.

And of course, sumber makanan kita juga terdedah kepada pencemaran. Kita sedar semua ini, tapi adakah kita ambil langkah berhati-hati?

Ambil contoh, ayam. Ramai antara kita suka makan ayam, kan? Especially yang kulit sangat crunchy itu. Kita tahu ayam zaman sekarang tak macam ayam zaman dulu. Ayam zaman sekarang ni penuh dengan suntikan. RIGHT?!!

What does it mean kalau ayam penuh dengan suntikan? Maknanye, ayam zaman sekarang ni penuh dengan TOXIN...betul tak??

Kita tau ni semua, tapi ada tak kita avoid dari makan ayam? Rasanye tak kan? Kalau kita avoid, for sure KFC dah bankrupt & banyak pengusaha-pengusaha ayam hidup tutup kedai...

Well, daripada kita avoid makan ayam, apa kata kita detox ayam mentah sebelum kita masak dan makan. Macam badan kita juga kena detox untuk singkirkan toxin yang ada dalam badan barulah rasa sihat.

Ini eksperimen yang telah dibuat oleh my leader Hanis Haizi.

Before purification &  after a few minutes .. Tu bukan sekadar buih tau, tapi itu adalah toxic atau racun yang keluar dari ayam tu .. Buih tu  berbau busuk.
*Photo credit to www.hanishaizi.com

Membentuk fatty ( lemak ) acid which cannot be burned or melted! Just imagine that fatty acid kat dalam badan kita banyak mana dah. Phewww!


Mendakan toxic ni akan terapung di atas buih-buih dan bila dibakar toxic tu semakin mengeras .. Agak2 sebab ni ke kulit ayam sangat rangup? Huhuhu.
So..it's time to do something for prevention. The best food purifier in town!! 

BIOZONE FOOD PURIFIER bukan sahaja detox ayam, malah daging, sayur-sayuran, buah-buahan dan lain-lain lagi.
Now dah clear kan??
Just imagine asid tu ada dalam badan kita...itu yg boleh jadi macam-macam penyakit seperti kanser & obesiti.

Zaman mak ayah kita, bila dah berusia baru timbul macam-macam penyakit...zaman kita pulak 30-40an dah ada pelbagai penyakit...macam mana pulak zaman anak-anak kita?? TAKUTNYA bila fikirkan..


 Sanggupkah kita terus mengabaikan kesihatan dan kebersihan makanan kita?

WAIT NO MORE!!
GET YOUR BIOZONE FOOD PURIFIER NOW!!
Special price for my customers. Hurry up. Order now!!
Call/text/whataspp me :



013-4095981

No comments:

Post a Comment