Sunday 16 June 2013

THE NIGHT WE CELEBRATE CDM SHALIZA AZIZ

Hi semua..

Lama dah miza tak update blog. Yelah baru nak belajar berblog. Malam ini miza nak story something interesting dan miza sangat teruja nak share dengan anda semua. 

Dua malam yang lepas kami di GLAM meraikan Shaliza Aziz yang mencapai pangkat tertinggi in GLAM biz,Crown Diamond Manager, yang mana beliau berjaya capai dalam masa kurang dari 2 tahun.

Jom kita kenal sedikit berkenaan Shaliza Aziz ok.

pic credit to shaliza aziz

Shaliza Aziz dahulunya adalah seorang pekerja di HSBC Bank. Dan pada Julai 2011 beliau bertekad untuk merubah hidup beliau dengan peluang yang terdapat dengan GLAM Biz. Dedikasi, disiplin dan komited yang ada dalam diri beliau menjadikan beliau kini seorang Glamprenuer Leader yang dinamik  yang mempunyai business partner di seluruh Malaysia. 

Semasa pertemuan pertama kali kami pada bulan lepas, beliau menunjuk keperibadian seorang pemimpin yang sangat rendah diri tapi bermotivasi dan berwawasan.

So, bab yang menarik dalam post kali ini adalah how Glam celebrate our galmprenuer with their achievement. That night is CGM Shaliza Aziz Night shared with other achiever.

Handbag PRADA!!!!...from CDM Hanis Haizi.

Her Husband Mohd Ridhuan juga diraikan atas pencapaiannya.


And masa majlis tersebut juga, kami meraikan my leader DDM Norain Mohd Nizar & DDM Nurul Ain for their achievement, mencapai pangkat kedua tinggi dalam business ini. Both came from  different background of profession but in this business everyone boleh capai level yang tertinggi jika betul-betul ada kemahuan. DDM Norain seorang engineer di oil & gas company manakala DDM Nurul Ain seorang bekas pekerja spa. Ini juga memberi miza satu inspirasi untuk buat business ni dengan bersungguh-sungguh.

Dan ini adalah salah satu perkara juga yang membuatkan miza teruja apabila leader miza, Siti Azlina Osman yang telah layak untuk F.O.C. trip ke Korea september nanti menerima kejutan daripada DDM Norain, Long Champ bag,all the way from Parisssss!!

Sangat teruja..Miza sangat TERUJA!!!!! Dengan kejayaan yang mereka kecapi membuatkan miza teruja dan ini menguatkan lagi azam miza untuk berjaya. 2014 miza akan pastikan kejayaan yang diidamkan oleh miza, miza akan kecapi dengan tunjuk ajar yang sangat baik daripada leader-leader tersebut. In Sha Allah.

This is the things happened that night...

Kami meraikan mereka yang berjaya.

Hanis Haizi as a wonderful leader.

Glamprenuer, we share the moments of happiness.

Well everyone..Wait no more!!

Lets enjoy the pictures during the celebration!

And before that,

Those yang nak tahu details about GLAMprenuer & 4 income yang miza cerita sebelum ini, boleh call/whatsapp Miza 013 4095981.

Miza share, you decide.

No comments:

Post a Comment