Friday 29 November 2013

Promo Biovelocity Sleep Mate (BVSM)


Assalamualaikum

PROMOTION IS ON..... Dengan 3 pembelian Biovelocity Sleepmate dalam satu resit, anda layak untuk membeli Biovelocity Sleepmate yang ke 4 dengan harga RM300 sahaja. Bukan itu sahaja, ini adalah peluang terbaik untuk memulakan perniagaan bersama-sama dengan GLAM kerana BVSM sekarang ibarat macam goreng pisang panas kerana orang dah ramai tahu tentang kebaikan mendapat tidur yang berkualiti dengan menggunakan BVSM.



biovelocitysleepmate,bvsm,tidur,berkualiti,glam,pendapatan,promosi,the diamond circle,letih,body,stress


Tidur yang berkualiti sangat perlu untuk tubuh badan kita kerana pada masa ini lah sel-sel dalam badan kita hendak dibaikpulih semula. Seharian bekerja akan membuatkan badan terasa letih, penat & sel-sel badan menjadi lemah. Diakui sometimes kita relax & sometimes kita sangat stress. So BVSM ini lah pembantu peribadi terbaik untuk memberi semula kecergasan & recharge semula tubuh badan kita.
 
biovelocitysleepmate,bvsm,tidur,berkualiti,glam,pendapatan,promosi,the diamond circle,letih,body,stress

Promotion untill 31st January 2014. So grab this opportunity right now. Selain boleh membantu meningkatkan tahap kesihatan badan, boleh juga jana pendapatan. Bagaimana? Miza willing to share with everyone yang nak tahu tentang peluang ini. At least boleh juga tambah income untuk preparation next year. Boleh contact Miza or husband Miza anytime ok. Kami share anda decide.



MIZA 013 4095981 / FADLI 019 6082996

WASSALAM



No comments:

Post a Comment